lördag 14 maj 2011

Varje vårtermin...

... blir jag lika förvånad. Vips så är det stress för att bli klar med allt, att jaga elever, sätta betyg, fixa revydekor, fundera och planera inför hösten och allt annat som man bara måste hinna innan avslutningen.
Vår musikfröken var nöjd häromdagen:
- Jag har lärt mig att man faktiskt inte hinner något efter påsk. På riktigt. Så nu var jag klar med alla stora projekt innan påsk. För första gången är jag inte stressad. Men det tog många år...
Men hjälp. Jag har tänkt att vi säger så lite halvt om halvt på skoj. Men det är faktiskt sant.

Man borde vara klar innan påsk.

Påminn mig gärna när jag planerar i januari nästa år.

2 kommentarer:

  1. Visst är det så. -Det man inte gjort innan påsk hinner man inte med. Själv har jag dock startat ett skulpturprojekt i Estetisk verksamhet. Går dock bra tidsmässigt

    SvaraRadera