söndag 10 juni 2012

Jamen...

...jag ser ju faktiskt ingenting på tv. Nästan ingen i min familj gör det. Tv:n används för att spela xbox och för att titta på film och dvd-boxar. Men nu är det ju fotbollsEM. Och jag ser ju inte det heller. Men yngste sonen har kommit på att det är viktigt. För kompisen E på dagis ser ju ALLA matcher och kompisen S har ju full koll på vilka länder som spelar varje kväll. Och hur flaggorna ser ut. Och det är väldigt gulligt att höra fotbollsanalyser av två 6-åringar.

För att dra mitt strå till stacken så var jag ju tvungen att se om det var någon match på tv-tablån ikväll. Och det var det ju. Då min blick svepte över tv-programmen såg jag det här. Visst låter det banalt med konstnärer som tävlar i en reality-såpa. Så himla galet att det låter kul. Så himla galet att jag måste nog kolla. I alla fall första avsnittet. Jag har ställt klockan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar