söndag 19 september 2010

Aj då

Utan min vetskap och utan en tanke på namnet på bloggen sprang maken och dottern iväg och köpte en kompis till vår blå fågel.
Så medan de små fåglarna har kuttrat tillsammans under helgen har jag vänt ut och in på mig själv och funderat fram och tillbaka.

Fyra barn och en blå fågel och en grön dito
Fyra barn och två undulater
Fyra barn och en make
Fyra barn och en grön make (dagsaktuellt ;)
En himla massa ungar och fåglar...

Vi får väl se hur det blir. Den blå fågeln är i alla fall glad.



5 kommentarer:

  1. Det var ju fantastiskt roligt! Jag är verkligen gift med världens roligaste fru. Puss på dig!

    NU skickar jag Flying Away till Melodifestivalen...

    SvaraRadera
  2. Puss på dig, min gröne make. Kul att du läser!

    SvaraRadera
  3. Kan du inte i loggan göra som en stämpel
    o en grön dito

    SvaraRadera
  4. Just nu är det lite parlamentarisk oreda i buren... Vi får väl se om några månader om samarbetet är fruktbart! ;)

    SvaraRadera