torsdag 10 november 2011

Spännande...

...saker som bara händer.

Från att i morse ha sagt att "Ni kan väl komma över på ett glas vin - vi orkar nog inte fixa middag på fredagkväll" så har vi ikväll gjort inköp för att göra en italiensk buffé. På samma fredagkväll. Och ja, det blir nog vin också. Men hur gick det till?

Middag med dans med maken. Fattar ni - dans med maken!? Han spelar ju alltid så jag får ju aldrig dansa med honom. Bara med alla andra män. För jag gillar ju att dansa. Men på lördag ska vi på middag med dans. Med ett annat coverband. Som han inte spelar i. Utan dansar till. Med mig. Tjohej va kul.

Imorgon är det fredag. Jag känner mig lite förvånad. Kan bero på att jag har varit hemma och vabbat måndag och tisdag och suttit på möte i kommunhuset halva dagen idag. Tjoff så försvann den veckan.

Mina föräldrar har kommit hem hela och rena från Ecuador. Och nöjda och glada. Och inte uppätna av hajar (som Einar var rädd för) eller rånade av någon sydamerikansk junta (som jag var rädd för). Puh.

Och som grädden på moset. Eller som vinet på fredagkvällen. Så kommer här några extra bilder från i tisdags.

Konflikt.

Ledarskap.

Stoppa huvudet i snäckan.

Styrka.

Bohem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar